01020304 Şimdi yenidoğan her bebeğe Lina ismi konuluyor. Bu durum olmasaydı direk Lina derdim 😐 Diğer isimleri de bilemedim açıkçası ama ben 3.direk elerdim. Lina ismi birkaç yıl sonra Ayşe,Fatma gibi sıkça duyacağımız bir isim gibi olacak. Özellikle de Pelin-Anıl Akil çiftinden sonra