Kızlar 2 gündür ağrım vardı ama duş aldığım için geçiyordu sonrasında fazla umursamadım bugun kontrol vardı sabah çatı muayenesi oldum yumuşama olmuş bebek aşağıdaymış heran gelebilir dedi ve antibiyotik yazdı kızım 3 kilo 50cm olmuş ve çarşamba günü sabahtan gel dedi çok heyecanlıyım dua eder misiniz kolay bi doğumum olsun şimdiden heyecan bastı beni😆🤗