Zehra222 Son 5 günümüz kaldı ama hala gelmiyor,ara ara belimden ağrı giriyor o kadar,neolucak böyle hiç bilmiyorum,artık gelsin istiyorum ve suniyle doğurmak istemiyorum,varmı benim durumumda olan😑
mahpeyker46 Zehra222 7 gün kaldı. Bebek çok aşağıda diyo doktor. Ben sancı hissetmiyorum Nst’de 20 30 nadiren 40 göründü ama.. Sancım başlamıyo. Nişan geldi mi onu da anlayamadım.
dmlgrgl Zehra222 aynen bizim safagimizda 5 ama asla bir belirti yok. Belki ansızın gelirler hic belirtisiz :)
Merveemervee1 Al benden de o kadar son 6 günümüz yalancı sancılardan başka bir şey yok🤦🏻♀️ Galiba suni sancıyla başlatacak benimkinide