Benimde öyle 36 hafta olduk kuzum korkma çok şükür bir sıkıntı yok, doktorum çok önemli bir şey değil birinin saçını sağa taraması ile sola taraması kadar doğal dedi, ilk zamanlar görüntü biraz meşakatliydi evet ama şuan çok şükür hiç sıkıntımız yok, yani bunu hiç konu haline getirmedik gebelik boyunca o kadar önemsiz yani, için rahat olsun