Burcudunya papatyaanneee kuzenim cakisiyor orda cok güzel bir hastane bende gitmiştim bir iki defa çok güzel ve titiz.
papatyaanneee Burcudunya Ben ilk günden beri oraya gidiyorum acaba başka giden var mı diye merak ettim 😇