Çok gecmis olsun öncelikle :( benim de 6da basladi. Naptiysam olmadi. Ne denediysem çözümünü bulamadım. Zamanla oyle fenalastim ki felcli gibi yatiyor, ağzımın salyasina dahi sahip cikamiyordum. Öyle bilincsiz yatar oldum. Allah dusmanima vermesin. İnsallah hafif atlatırsın. Ama ne olursa olsun 12. Yada 16. Haftada geciyor. Bir donem sabra ihtiyacin var sadece..
Önerim nane demle, zencefil demle. Bana hicbisey iyi gelmedi. Ama bi aksam nane cayi, bi aksam zencefil cayi demliyordu annem. Rahatlatıyordu az da olsa. En azindan yedigini sindirmene yardimci oluyor. Kuscaksan da bogulmuyorsun kusmugunda. Oyle diyim.