Elifnurr52 1. Trimester genel olarak düşük riskinin en fazla olduğu dönem olarak kabul ediliyor. Ancak doktorunuz ekstra bir uyarıda bulunmadıysa kendinizi bu kadar kısıtlamanıza gerek yok. Benim 5 haftalıkken rahim içi kanamam vardı, o durumda bile cok ağır kaldırmamak veya cinsel ilişkide bulunmamak dışında ekstra bir şey yapmadım, doktorum da normal hayatına devam et, sağlıksız gebelikse bütün gün yatsan da düşecek demişti. Bu bizim cok kontrol edebileceğimiz bir şey değil ne yazıkki, bir nevi doğal seçilim. Şuan 16. Haftadayız🤗