Bende çok kasıyodum kendimi 3 kere tüp bebek yaptırdım 3. Bayıldım çok şükür 3. Tuttu nasip sonuncuda gebelik aşısı vurdurdum rahmime transferden 1 gün önce WC kalkmadım bi de yattığım yerden hemşireler bisey verdi ona yaptım 2 saat yakın kalkmadım narkozunda hiçbir yan etkisi olmadı bende 5 dk zaten az veriyorlar kendi durumuna göre karar ver