Herkese günaydın, 21+4 haftalık hamileyim, 14.haftadan beri gyno ferro sanol ve vitamin ı mom kullanıyorum kabızlık şikayetim olmadı, ta ki şu son 2 haftadır 3 günde bir çıkabiliyorum, günde minimum 3 lt su içerim, beslenmem karbonhidrat üzerine değildir, meyve bol tüketirim, zeytinyağı da aynı şekilde bol tüketiyorum, muzu yemicem bir süre, başka neler yapabilirim sizin tavsiyelerinize ihtiyacım var