Kizlar bilen varsa bi yardimci olsun, 13 ocakta 37. Haftam doldugu icin izne ayrildim. 9 subatta doğum yaptim. Edevletten baktim 1 aylik rapor param yatmis ama rapor baslangicinda 13 ocak yerine dogum yaptigim gun yaziyor. Ama bn 13unden beri raporlu olmam lazim. 3 haftalik rapor parami alamayacakmiyim o zaman. Bileniniz varsa bilgi verirmisiniz