msa06 Prenses-Annesi8 güzel isim bence. Illa 2 isim olacaksa begüm ece? olabilir ama bence gayet tatlı. Herkesinkinden farklı. Okula gidince sınıfta 5 tane olacak isimlerden değil. Benim adım merve bizim dönemde cok populermis. Üniversitede sınıfta 15 tane merve vardı nefret ettim adımdan😑
Sedanindenizi Prenses-Annesi8 Begum cok kibar isim hep begenmisimdir ikinci isme gerek olmayan naif bir isim bence ama alternatif olarak Ekin, Dora, Masal, Doğa, Asu, Ipek bu isimlere kibar geliyor bana❤
Prenses-Annesi8 msa06 msa06 Yorumun için çok teşekkür ederim.Ece ismini düşündük fakat yiğenimizin ismi Ece🤦 Begüm Nisa diyor eşim ben henüz karar veremedim.
msa06 Prenses-Annesi8 iki isim olmak zorunda değil bence çocuklar birini kullanıyor. Zaten kız çocuğu evlense 2 soyadı kullanmak istese çile. Ben tek isim taraftarıyım. Ikisi de güzel isimler. 2 kızım olursa 2. Sini Nisa düşünüyorum.