Max 90lı paketlerden al canim ben yenidoğanda 1 numara baby turco aldim 40lıydı ama gözüme bez çok küçük gelince, büyüğü de baska marka olsun dedim molfix 3d yenidoğan 2 numara aldım bu biraz daha büyükce olduğu icin 90 li tercih ettim 💕 bu arada yorumları ikisinin de cok iyiydi ilk gebeligim cok arastirip aldik sleepy e bi türlü ısınamadım annelik hissimi nedir benim fikrim