15+3 olduk bizde 🥑 doktorum 11. Haftada ve 12. Haftada bacak arası boş ama henüz daha erken o yüzden kesin düşünme şimdilik kızım diye sevebilirsin demişti. Dün de kasıklarım ağrıyordu tüm gün geçmedi büyüyor diyedir dedim eşim kadın doğum aciline gidelim içimiz rahat etsin dedi gittik büyüyor diye ve çocuğu içeri zorla koymuşlar gibi abandıkca abaniyordu doktor pozisyonu vs de ağrı yapıyor dedi. Cinsiyeti sordum. Normalde acilde cinsiyet söylemem ama seni sevdim cinsiyetini gördüm kızın oluyor dedi 🥰 umarım daha değişmez 2 kez özel 1 kez devlette kızı duymuş oldum 😂