TansuB 14+1 olduk kizlar… Cinsiyetimiz 12 +3 de erkek dedi sonrakki hafta yuzde 99 erkek dedi belli oldu. Bu siralar biraz bas agrisi ve ayak agrisi var ama baska bi skintimiz yok şükür sizde nasil durumlar 😊
mom77 TansuB bizde 26+5 olduk Allahın ıznıyle bızımde 12. Haftada bellı olmustu cınsıyetımız sonra degısmedi (: Şükür basından berı guzel bır gebelıgım oldu ama ılk 3-4 ay bendede sık baş agrısı olurdu su aralarda bel agrısı oluyor arada bazende bacaklarımda kramp
Smyrayldrm TansuB bende 14+1 haftalıgım 🥰 bende 12 haftalıkken kızımı ogrendım bugunde tekrar gdcm dpktoruma ben hıc halım yok yatıyrm sureklı ya ssaga sola yatmaktan heryerim agrıyo uyuyamıyrm grıp olmusum bıde beni mafettı 🙏🤗hamd olsun ıyıyım uyuyrm sureklı 🥰
TansuB Smyrayldrm benimde o uyku ve halsizlik cok vardi ama 3 aydan sonra doktorum demir b12 karisimi fln bi vitamin yazdi bi nebze dinc tutuyo sanki
Smyrayldrm TansuB benımde bulantılar cok oldugu ıcın yutma ddı Ayn benıde oyle valhı ya halsizlık karnınız cıktımı pekı benım 3 bebegım 2 oglum allahım 1 tanede prenses nasıp ettı 🙏❤️🥰