Merve95merve Nasıl geçiyor bebek hareketleri ne durumda hergn aynı mı ? Kilosu ne kdar olmuş anneler her hafta dr çağrıyor mu nts için ?
Elifberk Merve95merve 36.haftamıza girdik doktorumuz her hafta nst için çağırıyor 35.haftada kilomuz 2700 gramdı sizin nasıl 😊
ilknuryakiskan Merve95merve 35 haftalığım 24 martta sezaryenim var 23 şubatta kontrolüm vardı o zaman ntsye girmiştim birde dün kasıklarımda çok ağrım var diye gittim o zaman ntsye girdim her hafta çağırmıyo doktorum gün verdi bide 15 martta kontrol muayenesine çağırdı o kadar. Dün bebeğim 2650 kg dı
miralpinannesi Merve95merve özelde 35 devlette 36 haftada nst başlıyor 35+2 normal bi hafta önde dedi doktor 36+1 bu gün ilk defa nst ye gircem
Elifiko 36+6 dayım 36 dan itibaren nst ye girmeye başladım. 36. Haftada 3225 gr her hafta gidiyoruz artık🤗
miralpinannesi Elifiko bilmiyorum özele gidiyordum bıraktım devlete gidiyorum 36 demişti 35 haftalıkken nst uygulamada okudum 🙂
4894mercimek Kızlar yarın tam 36 oluyorum makat gelişli böyle giderse sezeryan olacak döner mi sizce 😔
Burcin-98 37 olduk bizde, geçen hafta 3.205 grdık bakalım bu hafta kaç gr olduk🙈 çok heyecanlı zamanlar…sağlıkla kucaklarımıza alalım inş🙏🏻♥️
drysfk Merve95merve bugün tam 35+0 olduk son 35 günümüz inşallah 🙏 34+5te kontrole gittik ilk nst ye girdim sancı çıkmadı. Oğlum da 2700gr 46cm olmuş 🙏 şimdilik herşey yolunda hiç bir ağrım sancım yok sadece çok ağırlaştım hareketlerim yavaşladı 🥴 36+6 da gidicez bir sonraki kontrole. Çatı muayenesi olucam şimdilik normal doğum gibi ilerliyoruz 😇
morpella Merve95merve 36+3 haftalık hamileyim dün doktor kontrolüm vardı bebeğim 3500 gr 50 cm olmuş çok hareketli evet her hafta nstye çağırıyor bizi haftaya doğum için gün verecek bakalım sizde durumlar nasıl
Ab1453 Merve95merve Bebek hareketleri gayet iyi durumda bizde, 36 haftalığız kilomuz 3300 oldu, nst yer her hafta bağlanıyorum genelde sancı çıkıyor
Haticearen Merve95merve canım 36+4 olduk geçen hafta bizim nst sancılarım yüksek çıkti hastaneye yatırdilar.ciger geliştirici iğne vurdular serum ilaç falan 1 gece kaldık sonra 2 ne güne 1 çağırdı riskli haftayı atlattık deyince haftaya gideceğiz oglus şuan 3500 kilo görünüyor 2 cm acıklik var ama kanala girmemis ve fazlasıyla hareketli sadece ciğer geliştirici biraz sakinleştirdi oda 2 güne geçti
Sila1234 36 haftalığız biz de🤗 3kilo çıktı bebegim. Nst icin 38de başlıyor gittiğim hastane. Bana biraz geç gibi geldi 🤷🏻♀️