nehirce_life Arkadaşlar 33.haftada ikizlere gebeyim bu sabah iç çamaşırımda jel gibi beyaz bir akıntı vardı. Nişan olabilir mi?
Emel38 nehirce_life 23.haftamda bendede oldu ama değilmiş..erken diye çok korkmuştum..tam emin olmamakla beraber bence değildir Nişan..daha erken diye düşünüyorum..
Zynp63 nehirce_life nişan koyu olur cnm jel gibi akıntı bende 4 aydır var korkma nişan kahverengi yada pembe kan gibi olur
nehirce_life Gulsen4224 rengi beyaz ve sümüksü progesteron fitil kullanıyorum o mu dedim ama ona da benzemiyor. Çok korktum. Sağ ol canım. İns değildir.