8 . Haftada bebeği görenler bile var kasma kendini, ağlaman onun gitmesine engel olmaz gideceği varsa durduramıyorsun .eğer sağlıklı devam ederse üzüldüğüne üzülürsün yok sağlıksız olur sonlandırılırsa tekrar gebe kaldığında aklına gelir yine üzülürsün yapma.