Asiye_1 Ben bu ilaca yeni başladım gece ac içiyorum sabah uyandığımda halsizlik bitkinlik kendimi tasiyamiyorum bile hiç halim kalmıyor acaba ilacın etkisimi sizlerde de olmusmuydu böyle
Meryemcakmak01 Asiye_1 canım eczane ilacın üzerine aç yazmış beni ilk gün mahvetti doktora sordum kahvaltıdan sonra al hiç sıkıntı olmaz dedi sende doktoruna sorup öyle yapabilirsin
Busbushatun Asiye_1 bana doktorum sabah ac karnina icmemi soyledi bi sorun yasamiyoem ikinci kutuya basladim
Asiye_1 Zeynep0332 bana aç demişti geceleri içiyorum sabah kalktığımda hiç halim olmuyo düşüp bayılacak gibi oluyorum doktoruma sorup bende tok içiyim bundan sonra teşekkür ederim
Asiye_1 Busbushatun ben gece aç içiyorum ilaca başlamadan önce böyle bi şey yoktu ilaçtan sonra olmaya başladı
Elossss_61 Asiye_1 kullanıyorum ama hiç halsizlik yapmıyor migde yanması ve deri döküntüsü yaptı bende parmaklarımda bende sabah akşam aç karnına içiyorum kansızlıktan dolayı
Zeynep1278 Demir ilacı için bana da aç karnına dedi doktorum İçtikten yarım saat sonra bir şey yememek lazımmış. Besinler emilimini engelleyebiliyor. Ben sabah aç karnına triod ilacı aldığım için gece yatmadan içiyorum
Susam1 Asiye_1 ilk başlar bende mide agrısı yapıyordu 1 hafta sonra düzeldi şimdi 2 kutum bitti 3.ye geçtim
minisinannesiiii Asiye_1 bana doktorum ilk başta onu yazmıştı 2 kez midem de cok kötü ağrılar oldu o bitince sağlık ocağına yazdırdım o da FERRO SANOL DUODENAL yazdı hiç bi yan etkisini görmedim 7 aydır içiyorum hatta günde 2 defa da içtiğim oldu doktorunuza bi danışın uygunsa onu yazdirin bence
Ilaydaaa098 Bende gece yatmadan içtim , o gece çok kötü oldum karnım çok ağrıdı … gün içinde almak daha iyi
mercimekkoftesi1 Bende kahvaltıdan 1 saat önce içiyorum, sonra kahvaltı yapıyorum herhangi bi yan etkisini görmedim