Susam1 Dün kontrole gittim 30 haftalığım.. Bebeğin boyu sanırım 38 oluyor öğrenemedim tam bu hesaplamayı FL 55.16, kilosu 1335 gr ve suyum 143 müş bunu hiç bilmiyorum nasıl sizce rüyamda zayıf bir bebek gördüm bugün yoksa iyi mi kilosu 🤔😊
Fatmamuduk Susam1 Su hakkında bişey diyemem bilgim yok ama kilosu ideal kuzu her bebek kendine göre alırmış kiloyu bazen bu karın çevresi geriliği genetik oluyor 2haftaya kadar normal karşılıyor doktorlar bizimde bir hafta ileride doktorum yavaş git herşeyi yeme sağlıklı ye dedi 😂☺️ bizimkinin de kafa çevresi büyük çıkmıştı biraz doktorum genetik dedi koca kafa olunca babamız 😂 Kilo için muz süt kaşar kuruyemiş özellikle çiğ badem ve ceviz yiyebilirsin bunlar bebeğe kilo aldıran besinler ☺️
Susam1 Minnosunannesiii kilosu iyi dedi suyu iyi dedi sadece karın çevresi 5 gün geride dedi 2 hafta conta kontrole gel dedi toparlanCak mı diye heralde.. Benim suyun sınırdaydı ondan bu su olayına biraz takılıyorum 😊 küçük değil demi bebek normal değerlerde
Minnosunannesiii Susam1 karın çevresinin geride yada ileride olması sıkıntı mı acaba benim ki de 5 gün ilerde
Susam1 Fatmamuduk 😁😁😁 genetikler olabilir ben fare gibiymişim çok küçük doğmuşum 🙊 o zaman kafaya takacak bir sey değil 5 gün içim rahat etti sağol canım 💖 bugün diyeyimde eşime kaşar ve kuruyemiş getirsin 🤗
Fatmamuduk Susam1 Tabi ki değil sen kendini strese sokma bak sende minik doğmuşsun 💃🏻😂 🌹 aynen kuzum bunları düzenli tüket alacak olan bebe alır almazsa bir minik fare de seninki olur 😍