Kvsrtnr Merhaba arkadaşlar 30 haftada kalça ve bel tutulması ağrısı yaşayan varmı normalmi yardımcı olursanız sevinirim doktora gitmeme bir hafta var bekleyemedim artık sizler yardımcı olurmusunuz
Fatmamuduk Kvsrtnr Bel ağrısı ve kalça ağrısı benimde çok ama son zamanlarım olduğu için doktorum normal dedi canım uzanıp bol bol dinlenmeni öneririm, yine de içine kurt düştüyse bi git derim 😌
Kvsrtnr Fatmamuduk teşekkürler gece evet zorlanıyorum uykuya dalamıyorum belli süre inşallah bu günlerde geçer son 2 şükürler olsun 🥰
Seyma2861 Kvsrtnr normal canım bebek büyüdükçe baskı yapıyor. Bende aynıyım 34. Hafdayım artarak devam ediyor gece uykuları bitti artık
Rabismomm4 Biz 18 haftaligiz benim başından beri ağrıyor tutulmada oluyor magnezyum ve maden suyu icmemi onerdi doktorum faydası oluyor
Kvsrtnr Minikasya inşallah yürümekte zorlanıyorum çünkü ani hareket yaptığımda korkuyorumda bişey olcak diye
Fatmamuduk Kvsrtnr Ayyy son iki mii 💃🏻🥰 benim de son 38 🥺 Sağ salim kucağına alırsın inşallahhh 🙏🏻🙏🏻🌹🌹🌹
Dilarraa Kvsrtnr bende 30 haftalığım ve bel ağrısı arttı kalca bacak bir tuhaf oldum geçen haftadan beri
Kvsrtnr Dilarraa yaa şükür normal şeyler yaşıyoruz ozman stres yapmama gerek yok birincisi düşük olunca bundada korkuyorum birde genelde erkek bebeği olanlarda çok oluyormuş doğrumu dur sizce 🙄
Zeynep_ayaz Kvsrtnr ben 19 haftaligim en basindan beri belim tutuluyor ogluma hamileykende öyleydi 😒 simdi de ayni
ulviyedemirbas2 Kvsrtnr aynen bende de var hemde cok karnımın altında cok ağrı var dun doktora gittim bebeğin başı başı baya aşağıda o yuzden ağırların cok dedi doktor cok yurume dedı daha 31+6haftadayız daha erken ne çabuk inmiş anlamadım 🤷♀️😒