Merhaba ben çok düzenli âdet olurum geciktigi en fazla üç dört gün olurdu gecen ay tam dokuz gun geciktirici adetim bende gebelik şüphesiyle hastaneye gittim hem üstten ultrasonla baktı hemde kan tahlili yapti birşey çıkmadı adet söktürücü verdi gönderdi bende de gebelik belirtileri vardi o yüzden beklemek istedim kullanmadım tam 18 gün geçti pazartesi hastaneye gittim tekrar kan tahlili yaptirdim beta 176 çıktı Çarşamba gel dedi Çarşamba 470 lerde çıktı bugün tekrar gidecem bu geç döllenme diye düşünüyorum bebek gelişimi geç döllenme de nasıl oluyor suan en son adet başlangıcına göre 5 haftalık hamileyim beta da bes haftalık beta sayısı mi acaba yardımcı olursanız sevinirim son adet başlangıcım da 15 Ocak ti ve bacaklarım çok ağrıyor sızlıyor kasıklarımda falan bişe yok arada ağrıyor kasıklarım ama bacaklarım ağrısı cogalirsa kalcadan bacaklarıma agri iniyor