Munire20 yapmayın ben detaylı sonrası tek böbreğinin çalışmadığını öğrendim salı günü, o gece kasıldım. Kasıldığımı da bilmiyorum ağrı filan dedim, ama yaşadığım en kötü sancı ağrıydı, bebek kendini bi tarafa kitledi, rahime baskı, karnım kaskatı oldu, içerde yumruklar hissettim resmen. Stres üzüntü çok etkileniyor. Dikkat edin nolur.