Arkadaşlar lütfen bana yardımcı olurmusunuz ikizlere hamileyim daha yeni 17.1 haftalık tam 4 ay oluyor bu ikinci hamileliğin ilk bebegimde bu aylarda asla karnımda sertleşme olmuyordu aceba sizdede oluyor mu lütfen oluyor veya olmuyorsa dermisiniz normalmi değil mi bilmiyorum doktordan yeni geldim 2 gün önce ama unuttum sormayı bugünde kendisine ulaşamadım.
Ikıncı sorum da şu ben daha 4 aylık olmama rağmen doktorum bebekte ve sende bi sorun yok ama sadece ikiz olduğu için tedbir amacli progesteron iğnesi yazıyorum dedi 4 tane yazmış varmı aranızda düşük tehlikesi olmamasına rağmen bu iğneyi henüz bişey yokken tedbir amaçlı vurduran çok ağır ve ağrılı bir iğne ne bileyim korkuyorumda çok lütfen bu konudada beni aydınlatın
- 17.1 olmama rağmen henüz bebeklerinin hareketlerini hissetmiyorum siz kaçıncı haftada hissettiniz herkes 2.gebeliğin bide ikizler çoktan hissetmem lazım dı diyor bende erken hissederim diye düşünüyordum ama henüz hissetm3dim varmı bu haftalarda olup bişey hissetmeyen coook teşekkür ederim cevaplarsanız mutlu olurum.