Hacer_19 kalp atışını hissetmen mümkün değil canım bebeği bile hissetmiyorsundur belki ilk gebeliğinse damar atışları bağırsak hareketleri falandır bebeği hissediyorsan bile o haftalarda zaten hareketi düzenli olmaz haftada bir en fazla iki hissedersin