Korkmazdoruk88 Kızlar merhaba ben 19haftalık hamileyim göbeğimizde oluşan tüyleri alanınız var mı yada bununla ilgili bilgisi olan var mı almak sakıncalı mı yardım eder misiniz 😌😌
Yoncaeroglu Korkmazdoruk88 almamak gerekiyormus ama ben aldım çok rahatsız oluyodum 😂 doğumdan sonra bi süre sonra dökülür diyolardi canim
Aleynaozkayaa Korkmazdoruk88 benim ilk haftalar çok tüylendi şimdi dökülüyo yavaş yavaş azalma var 26+5 im
Cansum1 Korkmazdoruk88 bende bir kere aldım snra kuaförüm almayalım. Ak çok çıkar Doğumdan snra dökülür dedii bende almıyorum artk 2 Aydır gerçekten azaldı gbi şimdiden keşke bir kere bile almasaydım
Korkmazdoruk88 Yoncaeroglu bana da öyle diyorlar canım ama şimdi denize dalan gidiyoruz be bileyim işte beni çok rahatsız etti yani bebeğime zararı olacaksa tabiki yanlış birşey yapmak istemem ama alsam iyiydiii haniii 😊😊
Yoncaeroglu Korkmazdoruk88 zararlı olduğunu düşünmüyorum başından beri alıyorum son bi ayim kaldı doğuma tek bildiğim devamlı bunu almak gerekicek trk sorunu bu canım valla ben aldım dökülür diyende vardı dokulmuyo diyende 😂 😂😂
Busra91 Bn doktoruma sordum hiç elleme sakın dedi.muayeneye gittiğimde utanıyodum.utanılacak biley yok bn göremiyorum bile sakın dert edip alma sonra uğraşırsın dedi
Sumeyyye Bence hiç aldırmayın doğumdan sonra dökülüyomuş. Şimdi aldırırsak ömür boyu aldırmak zorunda kalıcaz sürekli çıkıcak