34+2 hamileyim, eşim kasım-aralık aylarında Covid19 oldu(15%), ben kan tahlili yapdırdım negatif çıkdı. Ocak ayından boğazımda arılar, öksürek başladı, halsizlik. Şubatda kan yeniden kan tahlili yaptırdım ve 14% Covid19 geçirmişim. Hamileyken Karonovirus olub bebek doğuran anneler varmı? Bebeyiniz sağlıklımı? Normal doğum yaptınız ya sezeryenlemi? Bebeye anne sütü veriyormusunuz? Lütfen bilgisi olan varsa yazsın, teşekkür ederim.