Merhaba bendede aynı sorun var maalesef hafta olarak geriden geliyor kilo anlamında ama onun dışında herşeyi iyi sağlıklı.
37 haftalık olduk o direnç varsa kilo alımı yavaş oluyor eğer doktor kilo alımı durursa bebeği alacağız demişti kafanıza takarak çözülecek bir durum değil inanın sağlıkla beslenin doktorunuzun tavsiyelerine uyun yeterli olacaktır.