Kızlar bende acayip tüylenme oldu. Önce kollarımda olmuştu ama şimdi nerdeyse her yerimde. Belimde bile tüylenme oldu. O yüzden vitaminleri bıraktım. 4 tane vitamin kullanıyordum. Doğumdan sonra dökülür mü? Vitaminleri kullanmalı mıym? Yiyeceklerle zaten alıyorum vitamini mi.