hilalkucuk lierac kullanıyorum şuann27. Haftamdayım ancak son aylarda liarac çatlak önlemede yeterli olmayabiliyormuş , bio oil kullananlar var son 2 ayda memnun kaldıklarını yazıyorlar hep. Ben 30. Haftamdan sonrası için sabah lierac akşam bio oil kullanacağım . Şuan sadece akşamları lierac sürüyorum herhangi bir çatlak oluşmadı