Elif1147 Merhaba arkadaşlar çok fena grip oldum doktorumu aradım kapalı telefonu. Siz böle bir durum yaşadgnzda doktorunuz ne önerdi?bu durum bebeğime geçer mi?neler yapmalıyım ?
Bilge35 Elif1147 c vitamini tüketici bol.bol kiraz kivi gibi meyveler . Ihlamur iç ve yat dinlen cnm. Çok geçmiş olsun
oglusannesiii bende kışin cok.agir bi grip gecirdim ne yaptıysam olmadi. hep c vitamini dediler oda olmadı en sonunda saglik ocagindaki doktorum bana serum fizyolojik verdi igne ucuyla burnuma çektim boşaltım tamamen kesti burun tikanikligimi nefes alma zorlugumu ve gribi. eczanelerde satiliyo hicbir zarari yok suyu burnuna cekiyosun bosaltiyosun o kadar.