[silindi] Her gördüğüm cinsiyet hurafelerinde böyle birşey var aslı ne acaba doğru mu? Ayak yada vücut üşümesinden belli oluyor mu. Bizim cinsiyetimiz kız üşüme falan olmadı normalde nasılsam öyleydim merak ettim 🤗
Duygus97 [silindi] ayaklarım yazın bile soğuk 😂 hep üşür asla ısıtamam kızım olacak Allah izin verirse
Senaa28- [silindi] hepsi hurafe erkek bebeğe dair tüm belirtilerim vardı aklına gelen herşey işaret etti cin takvimi teoriler tahminler vs vs sonuç %80 kız😊😊
d0lunaayy [silindi] Ayaklarım buz gibi oluyordu erkek çocuk soğuk tutar derler buralarda annenin ayaklarını gerçekten erkek çıktı cimsiyeti bende tuttu valla ☺️😁
[silindi] Senaa28- aa gerçekten mi ramzi metodu var genelde o tutuyor bende de tutmuştu.ama tabiki kısmet bu işler ne farkeder ☺️
Gull_94 Normalde de tenım soguktur ama ılk ıkı uc ay oldugundanda soguktu ayaklarım kızıma hamıleyken ysamamıstım bunu hurafe bana gorede ama erkek bebek beklıyoruz suan
ATC [silindi] kız inanır mısın bende bi kaç gündür bunu düşünüyorum ben 8 haftalık hamileyim kar yağarken bile çorapsız gezen ben şimdi çorapla geziyorum ayaklarım donuyor 😂 varsa böyle bi hurafe cinsiyetleri öğrenelim kızlar
Sevcan34 [silindi] ben oğlumda el ayak yanmasından duramazdım vücudum ateş başardı dün öğrendim bi kızcem oluyo çok şükür rabbime 🙈🤲🏻 Bundanda elim ayağım vücudum hiç ısınmıyor alakası varmıdır bilmiyorum 🙈🤣
MerveSglk95 [silindi] ogluma hamıleyken sıcak basardı beni ankaranın o sogugunda cam açık yatardım eşim hep hasta olurdu kış boyunca adam grıp oldu 😀😀