Arass__ Ozgedm bende bugun 37+3 oldum arada ayakta kalinca falaan batma gibi bir his oluyir bende de. Bugunde vaya temizlik yaptim belimde de agrilar olustu 🤷🏻♀️ 38 olmayi iple cekiyorum rahatliyacagim ozaman. 37 haftalar bana erken geliyor dogum icin korkuyroum
Mucizemmmmmmm Ozgedm normal canim artık ağırlıktan şeyden bunlar hep oluyo doğumun yakınlığından değil yani
Ozgedm İnternette ağırlığın artmasıyla rahim kasılma yapıyor diyor açılmadan dolayı da olabilir yazıyor ağrım sancım da yok saniyelik bıçak saplanma hissi geliyor açılma ağrıyla oluşmaz mi
Ozgedm Arass__ inşallah sağlıkla doğarlar benimde yürüyüsten sonra sıklaştı sanırım ayakta kalınca daha çok oluyor