tanya25 20 li haftalara kadar bebiş aşağıda olduğundan göbek deliğinin aşağısında ve kasıklarda hissettiğiniz pıt pıt bişe olursa o bebiş oluyor. Ama şuan karında birşeyler hissediyorsanız gaz bağıraak hareketidir☺️ 21 21 de göbek deliğine ulaşmış oluyor ozaman bağırsak hareketiyle karıştırılıyor genelde