rabisrabis Hanımlar biz 8+4 olduk ama karnım o kadar belirgin ki hamile olduğum çok rahat anlaşılıyor hatta herkes beni beş aylık saniyor. Bu normal bı durum mu herhangi bir sorun mu var acaba,Aranızda benim gibi olan varmiydi?
Fersah rabisrabis benim de sizin gibi bi anda çıktı çok şaşırdık sonra birden indi eski haline geldi. Şimdi 13 haftalık olduk yeni yeni büyümeye başlıyor. İlk şişkinlik gazmış :)
Senayyalcin rabisrabis İç karnınız dar olabilir ben 8 aylığım hala zar zor anlaşılır mesela hamile olduğum vücutla alakalı birşey olmalı
kucuktosbik27 rabisrabis muz falan tüketin çiğ kuru yemişler. Vücut bebeğe alıcana kadar şişkinlik yapıyor malesef sonra normale dönüyor benim gündüz normaldi akşama doğru 5 aylık gibi duruyodu hep magnezyum takviyesine başlayınca normale döndük şimdi 6.5 aylık olduk bu saatten sonra gaz falanda dencek gibi değil kocaman bir göbüşüm var☺️
mom77 Senayyalcin olabilir gercekten yapısal bir durum benim karnım yeni belırgınlesdi 26+5 iz bebegımde elhamdulıllah saglıklı kılosu vs iyi iç karnım genis sanırım yanı nasıl gec belirginlesiyorsa erkende belırgenlesebılır ıkınızdr saglıklıysanız tadını cıkarın normaldir (:
catlover1 rabisrabis bende 10 haftalığım hamileliği öğrendiğimden beri karnım o kadar büyük ki şiş gibi daha çok ama daha herkese söylemediğim için insanlar ne kadar kilo almışsın çok yiyorsun vs demeye başladılar moralim bozuluyor