Hcr15 hamileliğimin 8-9. Haftasında oldu , acilde yapılan tahlille ortaya çıktı. Toz şase gibi bir şey yazıldı , doktoruma sordum sakıncası yok kullanabilirsin dedi o şekilde gece yatmadan önce 1 bardak suya karıştırıp içtim ,4-5 saat idrarı yapmamak gerekiyor gece tuvaletim gelse de yapmadım ertesi güne tüm idrarımı yaptığımda sorun çözüldü. İdrar yolları enfeksiyonunda bir sürü çeşit olduğu için ve hamile olduğunuz için öncesinde şu antibiyotik iyi geliyordu içeyim de kurtulayım diye bir düşünceniz olmamalı. Tedavi tahlildeki sonuçlara göre az doz veya yüksek doz şeklinde bebeğe ve size zarar vermeyecek şekilde planlanıyor. Bunun dışında mantar vs varsa ekstra olarak ona yönelik tedaviler de yapılıyor