Babyy1S Ozlemm37 genetik olabiliyor her hangi bir sorununuz yoksa normal önden gitmesi benmkide baya onden gidiyordu haftada 350gram aliyordu gayet saglikli sekilde dogdu şeker falan bi rahatsizligim yoktu iri bir bebektir sizinkide
asli-tlk Babyy1S iri bebekten kasıtları ne ??🥶 benmkide iki hafta önden gidiyor ben 35 bebiş 37 , kılosuda bir hafta önce 2600di çarşamba tekrar giidcem kontrole bakalım.
Merveee123 Ozlemm37 benimde gebelik sekerim yok bebek ilk 2 hafta bir sonraki ay 3hafta bir sonraki ay 4 hafta ileri gidiyodu.. ama 8.ayindan sonra normale döndü simdi tam haftasoyla uyumlu … bebekelrin bi yukselis dönemi oluyo sonra normalebdonuyolar merak etme
Haticearen Ozlemm37 benimde önden gidiyo.ama beslenme olarak yada bunu durdurmak için hiç bir şey yapmamı istemedi
mmek_2014 Benim ilk oglum 3 hafta ikinci oglum 2 hafta önden gidiyordu. Gebelik şekerim olmadıgı için doktor bir sakınca görmedi normal beslenmeme devam ettim özel bişey yapmadım
Haticearen Ozlemm37 olabilir canım. Çünkü 1 yada 2 hafta önden veya geriden gitmesi sorun olarak görülmüyor
Gizem957 MeliSeliMelih MeliSeliMelih siz en son idrarda protein e baktırcaktknız baktırdınız mı merak ettim de bende de idrar da köpüklenme oluyor
MeliSeliMelih Gizem957 aaa evet yazıcaktım unutmuşum evet baktırdım üreme olmamış idarar kültürümde şu an düzeldi zaten antibiyotik ile
Neslihan1903 Ozlemm37 benim şekerim var insülin kullanıyorum ama buna bağlı bir etkilenme yok bebeğimde şükür erken yakaladık 1 hafta önceden gidiyor rahim damarlarının iyi beslediğini söyledi sıkıntı yok dedi şükür