Merhaba kızlar internette bebek arabası bakarken bebeshoptr die Bi sayfa gördüm ottoplus bebek arabası puset inceledim biraz çokta hoşuma gitti kullanan memnun olan varmı kullanan birinin yorumu daha önemli sonuçta biyandan çok pahalı olmasına gerek yok bir iki sene kullanıp ikinci çoçuga kadar kaldırıp köşeye atıcam diyorum biyandan anlıcanız kafam karışık 🤔 fiyatı 900 küsürdü birde farklı Bi yerden Joel marka gördüm amortisörlü etkisi varmı gerçekten oda 1500 sanırım