EsraZengin Merhaba Happy Mom anneleri sizlere bir şey sormak istiyorum. 11 haftalık hamileyim 2 ay önce bir düşük Yaşadım şuan lavabo kullanımında idrar yapınca ağrı ve yanma oluyor.Acaba sizler yaşadınız mı bilgilerinizi benle paylaşır mısınız ?🙏
Yesimmmmi EsraZengin lavaboya gittiğinizde eşinizle dahi tek yaşasanız evi asla sı dökmeden lavaboya oturmayın ve hergün çamaşır suyuyla fırcalayın mikrop cok olur tuvaletlerde ve işinizi hallettikten sonra cıkınca mutlaka genitalı yıkadıktan sonra kurıtun ıslak kalırsa mantar veya enfeksiyon oluşur
Sevgi47 EsraZengin ağrı ve yanma varsa büyük ihtimal idrar yollarında enfeksiyonunuz var benimde vardı hamileliğimin başından beri doktorum antibiyotik verdi yanma ağrı geçti ama azda olsa enfeksiyonum devam ediyor malesef hayla