Kizlar 2 düsugum 1 26 haftalik bebek kaybım ve bir oglum var su an 7 haftalik gebeyim pazar ve sali günü kanamam oldu igneler ilaclar yapıldı kalp atisimiz vardı su an ne durumda bilmiyorum ama bugun tam lekelenmeler bitti galiba derken pembe kanama başladı bu bebeğimi de kaybediyorum belli ki rahim filmi bütün genetik testler pıhtılaşma testleri 4 5 perinatolog ile görüşme hocaya bile gittim hatta genetik taramalı tup bebek yaptik bir dusugum tup bebekti oğlumda tüp bebek oldu simdi ben ne yapayım yine kaybediyorum cok sukur evladım var ama içimde kalbi atarken düşen bir evlat daha var su an cok yoruldum bombosum ne yapmalıyım bilemiyorum