ilknur_ Kızlar bişey soracağım 1 haftadır ovulasyon testi yapıyorum hep çift çizgi çıkıyor göğüslerimde damarlar belirginleşti ve şişti sabahları mide bulantısı oluyor Pkos olduğum için test alıp yapmak istemiyorum korkuyoruö yoktur diye böyle olan oldu mu
Bussratozaan ilknur_ Canım bir gebelik testi al bence bak çünkü yumurtlama testi nde bile çift çizgi çıkınca koyu koyu ise gebelik olabiliyor âdetin geçti mi
Sevcan34 ilknur_ kardeşimde PKo hastası üç seneye yakındır evli çocuğu olmadı bu yüzden ve bu ay senin dediklerini söyledi olabilir dedim ihtimal vermedi korkuyorum dedi test yap dedin ve hemen yaptı ve dün biz müjdeyi aldık canım sende yap korkma allah büyüktür inşallah hamilesindir bence yap 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥰
ilknur_ Bussratozaan Adet oldum 3 hafta falan önce canım işte arkadaşımın anneannesi senin göbeğin düşük dedi göbeğimi otutturdu yerine rahminin tam üzerindeymiş ne kadar doğru bilmiyorum ama kafam çok karıştı ümitlendirmek de istemiyorum kendimi bilmiyorum düzenli adet olmuyorum birde
ilknur_ Birsen2906 canım hepsini dün attım temizlik yapmıştım ümidim yoktu çünkü lazım olmaz diye attım :(
ilknur_ Sevcan34 Allah razı olsun inşallah canım kardeşin dua etsin bana Rabbım analı babalı büyütsün gözünüz aydın:)
Sevcan34 ilknur_ biz ikiziz ben erken evlendim benim ikinciyle iki ay var arasında şuan soktayız halaaa🙈 pespeşe gelcekler ikimizde edicez sana dua kuzum inş hayırlı haberlerini alırız🤲🏻🤲🏻