Caglanurblt Hanimlar 5+5 gunluk gebeyim kasiklarimda ve belimde adet sancisi gibi hafif sanci var normal mi bu
Aslina Caglanurblt aynıyız canım bende 5+5 benimde kasıklarımda ağrım oluyor. Kanamam oldu sanıp gidiyorum bazen lavaboya
pinar92_ Caglanurblt yerleşme ağrıları oluyor bana da kramplar giriyordu yaklasık 10-12 arası tık diye kesildi endişe etmeyin ☺️ Sonra hafta ilerledikçe bel ağrısı gene başlıyor ama malesef 🤦🏽♀️
Caglanurblt Aysenturnaaa ilk gebeligimde dusuk riskim vardi yattim kanamam vardi acaba korkuyorum psikolojikmidir.
Aysenturnaaa Caglanurblt yok psikolojik değil benimde ilkinin kalbi durdu ikincisini sağlıklı doğurdum şimdi 3. Kez gebeyim ilk gebelikten sonrakilerde ağrı daha çok oluyor doktorum öyle söylemişti ağır kaldırma ve mümkünse ev işi yapma ilk 12 hafta boyunca
Aysenturnaaa Caglanurblt orası öyle tabi benimde kızım 2.5 yaşında mumkub olduğunca kucağıma falan almıyorum eşim saolsun ev işlerini yapıyor