Mrvgl 38+0 oldum an itibariyle. Acaba yarın doktor doğumla ilgili bilgi verir mi. Özelde cari muayenesi de oldum. Orası yapmıyor diye biliyorum. İnşallah yapmaz doktor erkek çünkü 🙄🙄
kaganmetahan Mrvgl ben bugün 4.kez muayene oldum 39+2 yım bende alttan bakıyorlar doğum için de net bişey demiyoruz 41 e kdr bekliyoruz diyirlar
busra2021 Bende Pazartesi gidicem oraya çatı muayenesi hemşireler yapıyor diye biliyorum. Doğumun orada olacaksa doktoru secemiyorsun o an hangi doktor varsa o giriyor
Mrvgl kaganmetahan Çatı muayenesi yaptılar yani. Muayene esnasında mi. Yoksa acilden falan mı giriş yaptiniz
kaganmetahan Mrvgl evet acilden kontrol için gttim 37 den sonra acilden muayene olabilirsin demişlerdi randevu almaya uğraşmıyorum ordan gidiyorum