Melisaaa16 Hanımlar doğum iznine 32. hafta bitiminde mi yoksa başlangıcında mı çıkma hakkı kazanıyoruz? Yani 31+6da rapor alabiliyor muyuz yoksa 32. haftayı doldurmamız mı gerekiyor?