Bugün itibariyle 33. Haftama adım attım. Dün muayinem vardı. Herşey çok normal yavrum şükür sağlıklı 🙏🏻 bu sefer iki haftada sadece 150 gram almış biraz kafam takıldı. Neyse doktor birşey farketti bebeğim azcik rahme yaklaşmış. Aslında iki üç gündür rahminde batma hissediyordum ama bilemedim. Neyse ki dün doktorum farkketi ve bir gün gözetim altında kaldım hastanede. Bebek için erken doğum riskinde Ciğer geliştirici iğneler vuruldum. Bir kaç tanede hap verdiler yatarken erken doğumu önlemek için. Bugün de taburcu oldum doktorum tekrar kontrol etti ve birazcik yukarı çıktığını gördük bebeğin. Bana erken farketmenis olsaydık, onlemlerimizi almasaydik eğer haftaya açılmaya gelebilirdin dedi. Şuan iyiyiz. Ama ara ara batmalar yokluyor korkuyorum en azından 36 haftayı bulsak diyorum. Bu durumu yaşayan anneler varmı acaba 🙏🏻🙁