Merhabalar bugün tam 21. Haftamdayım sizlerin nasıl gidiyor? ❤️ şuan tam kasığımın orda değişik bir ağrı desem ağrı değil değişik bir his var. Bebişimin hareketi değil ona eminim o biraz daha üstte pıt pıt ediyor. Özellikle nefes alırken oluyor. Yaşayan var mı yada doktoruna soran hastaya deraylı ultrasına gideceğim inşallah 🙏🏻🧿