Sevgili anneler ilk dogumda oglum makat gelisliydi ve 40 hafta olana kadar doktor bekledi ve sezeryana alindim. Hic bir sekilde sancim olmadi yani sancinin ne oldugunu bilmiyorum. Şu an ikinciye hamileyim sorum şu bu cocugum dogum pozisyonu donerse dogum yaklastiginda sanci baslar mi yine sezeryan dogumum olucak ama bu oglumda sanciyi yasar miyim nasil olur bu durumu yasayan oldu mu doktorlar bunun icin 38 de mi sezeryana aliyor .cevaplariniz icin tesekkur ederim 💙