1busraa sadece bir kere geldi ama benim su fazlalıkmışım var diye korktum ve doktorum 1 buçuk saat uzaklıkta bana devlet hastanesine gittim hemen onlarda alttan muayene etti nst çektiler bir sıkıntı olmadığını söylediler ertesin sabah yani dün sabahta hemen kendi izmirdeki doktoruma gittim