Anne54
ben kimseye söylemeden her gün eşim işteyken yaptım yavaş yavaş :) farkedince o biraz kızdı bari hamilelikte her işi kendim yapcam diye inatlaşma diye ama içim rahat şimdi. kıyafet işine girmediyseniz onu daha da erken yapın derim, o minicik dolabı düzenlemek o kıyafetleri yıkamak ütülemek ev işinden zor. eşime 200 tane çorap asıp ütüledim sanki diye yakınmıştım :)