Mihrininannesi Merhaba kızlar, detaylı ultrasona kaçıncı haftada gittiniz? Benim 4lu taramam sıkıntılı çıkmıştı. 2li taramam ise güzel gelmisti. Su an merakla detayli ultrasonu bekliyoruz. Dualariniza da ihtiyacimiz var 🙏😇
1245 Mihrininannesi bende 22.haftadayım 23. Haftaya kadr yapıyorlarmış sanırım yapıp yaptırmamakta kararsız kaldım
Duygus97 Mihrininannesi 21+3 gircem randevum sabah heyecandan uyuyamıyorum 😍 inşallah bir sorun çıkmaz
Bussratozaan Mihrininannesi Merhaba dörtlü tarama testi ile detaylı ultrason aynı şey değil mi ya da ben mi yanlış biliyorum
Mihrininannesi Bussratozaan yok canim ikisi de farkli seyler. 4lude kana bakiliyor sadece 4 tane farkli degere bakiliyor. Detayli ultrason ise bebegin tum organlarina bakiliyor diye biliyorum.
Nuray23 Ben ikili ve dortlu yaptirmamistim sadece 21+6da detayli yaptirdim. Cok sukur hersey yolunda. Insallah sizde de oyledir. Rabbim sag salim kavustursun
Duygus97 Mihrininannesi çok şükür canım hiçbir sorun yok elhamdülillah. Allahım herkese yaşatsın bu mutluluğu 🤲🏻
Bek39 Kızlar benimde yarın detaylı( 20+6) inşallah tertemizdir, hepimiz sağ salim sağlıkla kavuşuruz insallah yavrucuklarımıza🤲🏻🧿👶🏻
archmom Mihrininannesi 22. Hafta en uygunu demişti doktorumuz bizde öyle yaptık 🥰 normalde 21-24 arası yapılıyor 🥰 yaptıracagınız yere giderken 2 li sonuçlarınızı götürmeyi unutmayın . Sağlıklı haberler alın insallah 🙏🏻
ysmn_kck17 Mihrininannesi 2li taramam temiz çıktı 12nci haftada yaptırdım öyle olunca 3lu 4lu yu istemedi doktorum . Detaylida da herşey normaldi çok şükür . Çıkan sonucu düşünmeyin yanılma payları çok yüksek ☺️
Mihrininannesi ysmn_kck17 benim de ikili temiz çıktı. Doktor istersen 4lü de yaptir sen bilirsin deyince yaptirdik. 4lu de biraz risk cikti.O zamanlar cok uzulup agladim. İnsallah detayli ultrason temizdir. Ve insallah bebegim sagliklidir