Aylarca mart anneleri başlıklarını takip ettim doğumumuz 18 mart gözüküyordu ama miniğimiz 37+1de geldi 😀 var mı ben gibi mart annesi olcam zannederken şubat annesi olan 😍 doğum hikayemi bi gün yazıcam kızlar. Tek söylemek istediğim evinize çok kişi almayın bol bol emzirin bebişinizi ilk günlerde sarılık olmasın. Doğumda ise en büyük tavsiyem bele sıcak su tutmak 🌺